۱۲ نکته برای دویدن بر روی تردمیل (قسمت دوم)

دویدن بر روی تردمیل فواید زیادی دارد و در شرایط بد آب‌وهوایی و ملاحظات امنیتی و ایمنی یک جایگزین برای دویدن در بیرون است. رعایت نکاتی که در این قسمت  و قسمت دوم این مقاله به آن‌ها اشاره شده است به مؤثرتر، جذاب‌تر و ایمن‌تر شدن دویدن روی تردمیل کمک می‌کنند. در قسمت قبلی این مقاله به شش نکته برای دویدن بر روی تردمیل پرداختیم و این قسمت به شش نکته دیگر می‌پردازد.

۱۲ نکته برای دویدن بر روی تردمیل (قسمت اول)

دویدن بر روی تردمیل فواید زیادی دارد و در شرایط بد آب‌وهوایی و ملاحظات امنیتی و ایمنی یک جایگزین برای دویدن در بیرون است. رعایت نکاتی که در این قسمت و قسمت دوم این مقاله به آن‌ها اشاره شده است به مؤثرتر، جذاب‌تر و ایمن‌تر شدن دویدن روی تردمیل کمک می‌کنند.

لاغری با تردمیل در یک ماه

رسیدن به لاغری و تناسب اندام برای اکثر افرادی که اضافه وزن دارند رویایی دست نیافتنی است. اگر طعم داشتن رژیم را چشیده باشی گاهی با وجود اضافه وزن زیاد رسیدن به تناسب اندام سختترین کار ممکن می شود. بعضی از افراد که این مشکل را چشیده اند و به سراغ رژیم های وحشتناک رفته که اغب آنها دچار مشکلاتی گاها جبران ناپذیر نیز شده اند.

تاثیرات ورزش با تردمیل بر تناسب اندام

میدانید که برای رسیدن به تناسب اندام دلخواه باید ورزش مناسبی را به طور منظم و متناوب انجام دهید و اگر خورد و خوراک و تغذیه خود را نیز تحت کنترل در نیاورید عملا هیچ تغییری را در بدن خود احساس نخواهید کرد. اگر فقط برای رسیدن به کاهش وزن به انجام دادن تمرینات ورزشی اصرار داشته باشید احتمال اینکه نتیجه‌ی معکوسی دریافت کنید، بسیار زیاد است. این را به یاد داشته باشید که انجام دادن ورزش سبب بیشتر شدن اشتهای ما و تولید هورمون های گرسنگی در بدن می شود و اگر مراقب هر آنچه که می خوریم نباشیم سبب می شود بیشتر از کالری که میسوزانیم را دریافت کنیم و بدتر دچار اضافه وزن شویم.

چگونه با کمک تردمیل می توان از پیری زودرس دوری کرد؟

فعالیت بدنی برای هر فردی با هر سن و سالی که باشد مفید است. با تحرک و ورزش می توانید قند خون و حتی فشار خون خود را کنترل کنید. با ورزش کردن می توانید فعالیت و خون رسانی به تمام اعضای بدن را بیشتر کنید. جالب است بدانید قندهای اضافی در بدن بر اثر فعالیت و ورزش شما آب می شوند و شما زودتر به تناسب اندام دلخواهتان خواهید رسید. با انجام ورزش می توانید تنش های عصبی را کم کرده و احساس بهتری داشته باشید و با پیگیری ورزش به سلامتی کامل جسم و روحتان برسید.همان طور که میدانید ورزش تاثیر زیادی بر سلامتی دارد و می تواند خطر ابتلا به بیماری های مختلف را کاهش دهد.